2017. augusztus 9., szerda

Csináld magad: Bélyegző és akrilblokk tisztítása | DIY Cleaning Acrylic Blocks

Az utóbbi pár hónapban igen keveset alkottam, de ennek ellenére sokat tartózkodom az alkotószobámban. Sokszor takarítok, rendezgetem és szelektálom a dolgaimat. 

Amikor Shimelle 30 napos a kihívására a bélyegzőimet egy kicsit összerendeztem akkor láttam, hogy a bélyegzéshez használt aktiltömbjeimet ideje lenne letisztítani. Régóta tervezem, hogy vásárolok egy StazOn Cleanert, de valahogy mindig elmaradt. Főleg abból az okból, mert előtte mindenképp ki akartam próbálni valamit.




Arra gondoltam, hogy mi lenne, ha az alkoholos tintát, alkohollal próbálnám meg lemosni? 

Egyszerűen fogtam egy kozmetikai vattapamacsot, amit kissé átitattam az alkohollal és elkezdtem jó alaposan ledörzsölni vele az akriltömböt. Kis időbe telt, de sikerült. Nézzétek, íme a végeremény:




Ezután kipróbáltam a szilikonbélyegzőimen is. Amire azt kell mondjam, hogy fajtától függ. Az átlátszó szilikonbélyegzőkön tökéletesen működik!

A színeseken inkább csak halványítást tudtam elérni. Viszont tény, hogy szilikonbélyegzőmön több éves a rajtamaradt alkoholos StazOn tinta. Így gondolom, ha mindig frissen, a bélyegzés után letisztítottam volna, akkor most könnyebb dolgom lett volna. 


Próbáld ki te is! Kíváncsi vagyok a véleményetekre, írd meg kommentben :)
Még több otthoni scrapbookos megoldásért kattints IDE vagy IDE!


Happy crafting everyone! 
xo Timi

FOLLOW ME HERE:

FACEBOOK  |  INSTAGRAM  |  BLOGLOVIN  |  PINTEREST  |  YOUTUBE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése