2015. október 7., szerda

Első nap az iskolában minialbum | First day at the school | Scrapfellow CT inspiráció



Egy újabb mérföldkő az ember életében, amikor -az ovi után- egy kicsit újra elengedi a gyermeke kezét. Ez pedig az
első tanítási napon újra bekövetkezik. Ugyanolyan izgatottsággal és aggodalommal fűszerezett, mint akár a bölcsődei /óvodai első nap.




A minialbum elkészítése:

Az album alapja elkészíthető egyetlen darab scrapbook alapkartonból. Mérete: 10x15 cm. 10 db díszíthető oldala lesz, amelyen min.10 db fényképet helyezhetsz el, de értelemszerűen kisebb méretű képeknél még többet. Az albumhajtogatás ötletét Silva blogján láttam.

Az alábbi kép alapján hajtogasd, és a vágás mentén vágd ketté.

Inch-ben: az alapkarton 12x12 inches.Vízszintesen 4 és 8 inch-nél bígelés/hajtás, majd függőlegesen 6 inch-nél vágás.

Centiméretekben: Az alapkarton mérete 30x30 cm.Vízszintesen 10 és 20 cm-eknél jelent hajtást.
Majd elfordítod és a felénél azaz 15 cm-nél elvágod a kartont.


A gerinc elkészítéséhez egy darabka maradékkarton is megfelel. Hajtogasd az alábbiak szerint. A 1,5 cm-es rész lesz az album gerince. A két szélső részre pedig a meghajtogatott alapkartont ragasztjuk.



Összeragasztva így fog kinézni. 
Itt én már a scrapbook papírokat is ráméreteztem, ahol annyi a lényeg, hogy pár mm-rel kisebb legyen (pl.14,5cm x9,5cm). Később a mintás scrapbook papír széleit körbevarrtam, tetszés szerint elrendezgettem, s ezután beragasztottam az albumba.


A szalag rögzítése:

Az album gerincének közepén ( 7,5 cm-nél) készítesz egy pici lyukat. A szalagot elfelezve beleszúrsz egy miltonkapcsot (a májusi KitKlubos készletekben volt). Így belehelyezed a kilyukasztott részbe és az album belső részén pedig szétnyitod, így rögzíted azt.


Majd ezután elkezdtem felépíteni az albumomat, amit a fentebb -a cikk bemutató képekein- is láthattok. Remélem te is kedvet kaptál az elkészítéséhez! Ha igen, bátran mutasd meg! Kíváncsi vagyok neked merre szárnyal a fantáziád! pl. linkeld ide egy kommentbe vagy töltsd fel a Galériába
Kreatív alkotást kívánok!

>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<

Scrapfellow KitKlub
Scrapfellow KitKlub Szeptember


Scrapfellow Project Life Szeptember
SF mintás chipboard
SF dekorgomb
szócímkékdekorkivágó
májusi KitKlubos miltonkapocs
júliusi KitKlubos kék szalag

  *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése